Thursday, April 17, 2008

Čarobnost naključij

Včeraj sem se z avtomobilom peljal iz KUD-a proti domu. Ker se moram držati »vozniških stereotipov«, sem imel vključen radio (jap celo to premore naša stara Škoda) in poslušal glasbo.
Pretekli teden sem si utrgal nekaj časa za ogled starih legendarnih filmov. Eden izmed njih je bil tudi Flash Gordon ( http://imdb.com/title/tt0080745/ ), znanstvena fantastika iz začetka 80', film poln klišejev, kjer blond mišičnjak (vloga kena bi mu sicer bolj pristajala kot pa vloga znanstveno fantastičnega junaka) reši svet pred zlobnimi silami. Film pa slovi po izvirni glasbo, katero so naredili sami Queeni. Spominjam se otroških dni, ko sem brskal po stričevih ploščah in odkril ploščo Queenov, katero sem neštetokrat preposlušal. Na plošči je bila tudi pesem iz tega filma. Pravkar ogledani film in spomini na otroštvo so povzročili, da sem se na pesem navezal.
Pa se vrnimo nazaj na tisti del, ko se z avtom vozim proti domu. Iz radia kriči neko pop dekle, za katero mi ni žal, da je ne poznam, zato radio malce utišam. Začnem si peti pesem : »Flash, ooo, he will save everyone of ous…«. Čez dobrih pet sekund pop pevka (hvalabogu) konča z mučenjem svojega grla, sprejemnik se za sekundo ovije v trenutek tišine, nato pa se iz zvočnikov zasliši začetek pesmi Flash Gordon, ki sem si jo še pred nekaj sekundami veselo prepeval. Od presenečanja sem se skoraj zabil v tovornjak. Prva asociacija (kako nenavadno) je bila srednješolska matematika: "Kakšna je verjetnost…, ne, ne, česa takega se ne da izračunati, kalkulator s tolikimi številkami ne obstaja". Pesem, ki so jo po naših sprejemnikih zavrteli (po vsej verjetnosti) vsega skupaj stokrat, pa še to 25 let nazaj, se zavrti ravno v momentu, ko s petjem le te končam jaz. Svašta, vzhičenost me prevzame, razmišljam o obstoju Boga in njegovem smislu za humor, nato pa skomignem z rameni in pojem do konca pesmi skupaj s fanti.

Naključja so res dobre začimbe v sicer vse prehitro vrtečem se vsakdanjiku. Povzročijo, da malce podvomimo v preračunljivo sedanjost. Zavedanje nerazumevanja stvarnosti ob takih primerih pričara trenutek čiste sreče in to, in to je tudi prav!

4 comments:

Alyo a.k.a. iNDigo said...

Ej Luka, to se je meni zgodilo tud že en parkrat. Sicer se matematiki res ne bi strinjali s tem, ampk se dogaja... Sicer pa je film Flash Gordon doživel številna nadaljevanja oz. remake, med drugim se je leta 2007 začela nanizanka z imenom Flash Gordon, ki je meni osebno kr kul.

Barby said...

Temu nekateri rečemo enostavno kar "moč misli" ;) ... in popolnoma se strinjam s tabo, ko jo povežeš z dobro začimbo današnjih časov. Si kar predstavljam tvoj nasmeh, ko si zaslišal pesem na radiu - tud jest obožujem ta "spooky filing".

SiNi said...

to ni bilo le naklučje starina ... ni bilo le naklučje. Morda je zarota. Morda je samo nekdo hotel da ti začneš malo razmišljati. :)

luka snoj said...

Dvomim Sini, dvomim, se že mama dolga let trudi....