Thursday, January 8, 2009

Svet kontrastov

Trenutno se nahajam v centralnem Laosu, turisticno mestece Vang Vein je konglomerat vseh oblik cloveske eksistence. V centru mesta lahko v lokalu narocis zvitek opija in norih gob, se na smrt napijes na divji zabavi na otoku reke Nam Song, medtem, ko le streljaj dalec ljudje zivijo v hudi revscini. Vceraj sem se podal na enega izmed okoliskih vrsacev. V vasi sem placal vztopnino v vrednosti 10.000 kipov (1 evro). Za vodica sem dobil 10-letnega decka, ker sem lovil soncni zahod se mi je malce mudilo. Fant je to ugotovil, si snel poceni japonke in ze sva divjala proti vrhu. Jaz (v precej boljsi obutvi), sem bosopetega fanta komaj dohajal, po 15 minutah teka sem ves prepoten in z razbijajocim srcem prisopihal na vrh. Fant pa se je le mirno smehljal in me med potjo opozarjal na nedolzne korenine, ob katere bi se lahko spotaknil. Na vrh sva prispela 15 minut pred zahodom. S kretnjami rok sva nekako zacela pogovor. Ugotovil sem, da doma nimajo denarja niti za kolo, zato vsak dan tece do 10-km oddaljene sole.
Preprostost, nedolznost in ustnice, ki venomer silijo k usesom in risejo prijazne nasmehe odrazajo nepokvarjenost teh ljudi, ki jih bo prej ali slej doletela globalizacija in soocanje z zahodnjasko obliko zivljenja (kar se tukaj ze dogaja), kar ne bo prineslo nic dobrega.


Pokrajna malce drugacnih kraskih oblik (Vang Vein, Laos)


Tourist guide number 1 (Vang Vein, Laos)


V staji pod nebom


Slovo sonca


Mlada lepotica (Muang Sing, Laos)

11 comments:

Unknown said...

Alo Lukec!

Lepo ti laufa tale "dopust". Upam da si uspel obiskati tudi kaksno jamo, ter da nisi zaspal v naslonjacu ko si gledal friende.
Drgac se pa fajn mej pa le kaksno pico si privosci :)
Lp Maja& Frco

Unknown said...

Ja ,ti kar uzivaj pri nas je mrzlo.
Pa saj bos prisel tudi do cenejsega interneta in bojo fotke.Odkrij kaj posebnega ,in uzivej

luka snoj said...

Hehe, sem bil v 2 jamah, zdej sem pa fasal zastrupitev s hrano in sem bolj kot ne na skretu..., bodte fajn..

Barby said...

Ej, šnopc pa viski ful pomagata. Če ne en pa drug - al pa kr oba skupej. Smo sprobal v Burmi in se je vedno obnesl ;) Drgač mam pa tud ene univerzal ruske tabletke za iz Burme za zastrupitev s hrano. Hočeš? No, mal heca, malo šale... uživaj v sproščenem in preprostem tretjem svetu!

Nejc said...

O kolega!

lepo da uživaš...smo ti kr fouš tle u Sloveniji.
Izkoristi vsako minuto, ki jo imaš...nikoli ne veš, če boš še kdaj imel tako priložnost!

Lepo se mej!
Nejc

Barby said...

VSE NAJBOLJŠE!!!

SiNi said...

Luka ... prijatu. Navdušeno berem tvoje potovanje in ga skoraj dožiljam s teboj ... no ok razen sranja in želodčnih težav. :)

uživaj in pričakujem prezentacijo odličnih fotk ko prideš domov.

Pozdrav

S.

nacekranjc said...

Joj, mi pa zmrzujemo ... :) Pa vse najboljse in veliko sreče!

Nejc said...

Vse naj naj za tvoj rd!

Uživi

luka snoj said...

Hvala vsem, sem se 3 dni potepal z motorjem po laoskih dunglah in bil totalno odrezan od sveta, sem zivel na rizu in jajcih, zdej pa koncno spet malo civilizacije..., ce temu lahko recem tako...

Keti said...

Luuuuuka;)

Najvecji stos je v tem, da kar naenkrat v ogledalu opazis, da tudi tebi usesa povezuje nasmeh. ;););)
Vse najboljse in najlepse ter veliko kontrastov zelim!
Komaj cakam na naslednji post. ;)